Waarschijnlijk ken je dat wel, je gaat op vakantie met een flinke koffer vol met bagage en aan het einde van de vakantie blijkt dat je nog niet eens de helft van wat je mee had hebt gebruikt. En thuis gekomen leg je alles ongebruikt weer netjes terug.
De afgelopen dagen heb ik verschillende ondernemers gesproken die de frustratie ervaren dat ze alleen ondernemen vanuit het bovenste laagje dat in hun ‘koffer’ ligt
Vaak zonder nadenken en gewoon omdat het als het gaan om kleding nou eenmaal ‘zo gemakkelijk zit’ Of omdat vooral daar vraag naar is.
En toch… toch is daar steeds weer dat knagende gevoel dat er meer in zit. Voor mijzelf zorgde die frustratie er uiteindelijk toch voor dat ik nieuwsgierig werd. Want het zie er niet voor niets ingestopt!
Daarom heb ik besloten dat het tijd is voor ‘unpacking the unpacked’!
En gaandeweg begin ik te begrijpen waarom het ‘onderop de stapel lag’ .
Het is gewoon te mooi, te nieuw of te onwennig.
Maar ik raak steeds nieuwsgieriger naar wat ik er nog meer uit ga halen aan😃
Wat heb jij allemaal nog niet uitgepakt wat er wel ‘onder in je koffer’ zit?
Zou je het willen?
Stuur dan een berichtje zodat we samen kunnen verkennen wat er nog meer in zit om jouw bedrijf naar een volgende fase te brengen in succes en vernieuwende impact!